Vaken om natten och drömmer på dagen

"Den här veckan ska skissen på balklänningen va klar"... Min första tanke - IN YOUR ASS heller. Men efter många om och men tror jag att jag har kommit fram till den rätta! Känns lite bra sådär. Ialf... Slutade tidigt vilket var väldigt skönt, så gick och mötte upp emelie och carro en sväng. Och nu blir det att läsa lite engelska bok... Är redan sjukt galet trött efter att inte sovit en blund, och så ska jag sätta mig och läsa ? GOOD LUCK... Jag som kommer däcka i boken efter en sida ? NOG. Känner förresten att jag måste tillägga att Denise mitt lilla hjärta behöver höra att du är typ världsbäst liksom sant som sagt. Ialf, ni alla hjärtan gör mina dar. Guldvärt!

Påpekar som varenda blogg redan påpekat... ELIN KLING GOES PROFFSDESIGNER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0