If me rich or poor

Ett nytt år som ska bli ett super år. Hoppas vi! Mycket händer, jag byter ut 1:an till en 2:a, vilket betyder att jag fyller 20 år. Känns konstigt, men väldigt bra. Jag tar efterlängtade studenten, som jag har längtat. Jag har bestämt mig för att börja träna av hälsoskäl. Jag tar förhoppningsvis ett litet kort som tillåter mig köra bil SJÄLV. Jag har lovat mig själv (och samir) att jag ska bygga på mitt självförtroende så jag kan sluta noja mig på allt! Och så mkt mer ska ske. Ser fram emot det och lägger 2010 som varit ett överlag rätt bra år bakom mig! Vill avsluta med att tacka för ett bra nyår ialf med god mat och bra folk.
MADDE OCH DENISE jag är en lycklig människa som har er i mitt liv. NI ÄR BÄST!

HEJDÅ 2010.
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Bra fråga ?
2. Höll du några av dina nyårslöften? Nej, jag är inget bra på sånt.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? nix.
4. Dog någon som stod dig nära? Calibra
5. Vilka länder besökte du? SPAIN (underbart)
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? Mycket! 
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? Finns så många bra ju...
8. Vad var din största framgång 2010? Framgång ? Kanske att jag har börjat stå upp mer för mig själv ?
9. Största misstaget? Finns inga misstag, bara sämre val.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Sjuk yes. Skadad säkert.
11. Bästa köpet? Gaah, allt jag köper är bäst.
12. Vad spenderade du mest pengar på? som alltid. KLÄDER ?
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Att jag kommit Madde så nära gör mig världsglad!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? himla massa
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Alla år har sina backar!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Lite av allt!
17. Vad önskar du att du gjort mindre? funderat.
18. Hur tillbringade du julen? Hemma i ljunga med familj och släkt på julafton. Sedan hemma i Landskrona med Mamma.
19. Blev du kär i år? Ae ?
20. Favoritprogram på TV? Kollar bara på ett - 2 and 1/5 man.
21. Bästa boken du läste i år? Då var det ju det där med böcker...
22. Största musikaliska upptäckten? gud. WOLFGANG - RAY ADAMS -LINNROS
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Är jag dålig om jag inte kommer ihåg ?
25. Något du önskade dig men inte fick? Tror inte det.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? gah, umgicks med mina bästa ?
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Finns det alltid.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? MIG 
29. Vad fick dig att må bra? vännerna och mams
30. Vilken kändis var du mest sugen på? HA sugen ? eminem ? komsikomsi
31. Vem saknade du? Mammagris är jag så. och de vänner som åkt iväg till andra länder också.
32. De bästa nya människorna du träffade? Alla är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0