Vi lär av de misstag andra gör

Känns som för varje dag som går bli jag tröttare och tröttare, börjar bli lite läskigt. Jag sover mer än jag någonsin gjort, och ändå vill jag sova mer. Dessutom känner jag mig hela tiden stressad, men ändå inte. Mer som "Jag har så sjukt mkt att fixa, men orkar inte idag, allt ordnar sig." Deprimerande ? Jotack, rätt så. Ialf har jag haft en kanon helg i skåne. Mår bra av att va där. Andas den skånska luften, gå på de mysiga innegatorna i Malmö, sitta och lyssna på min sjuka men den mest humoristiska härliga släkt man kan ha, Tell's är helt enkelt inte riktigt som andra. Ja kommer bort från verkligeheten en stund! Men nu ska jag minsann sova, falla in i drömmarnas land ett tag! Take care.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0