Måste lösa svaret på livets stora gåta

Måste bara börja med att säga att jag är världens sämsta pluggare. Jag suger på det helt enkelt! Ialf, så ska jag tvinga mig att läsa på engelskan efter käket. Var bara tvungen att berätta att jag nu har planerat in en ganska lång tid framöver vad jag ska göra i mitt liv! Framtiden ser alltså ljus ut för Bästa Denise och mig! Känns skönt att ha en plan. Men planerna håller jag för mig själv ett tag!
Slutade tidigt idag ialf, så mötte upp Carro och käka lite, sedan drog vi vidare och mötte sedan upp Issa. Mkt trevligt, så eftermiddan bestod av att ränna runt på stan med Issa för att leta efter en present till en viss Carro som fyller år imorn (WUHU). Kanon! Men tar upp mer om det imorn. Blev lite glad när jag kom hem förresten och såg att pernilla hade städat mitt rum lite! Väldans gulligt asså! Men nu blir det käk. Take care! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0