Kommer luta mig lite extra långt ut från berget nästa gång

Känner mig som världens lataste männsika! Men är det inte rätt att känna sig trött när man aldrig har en stund över till och koppla av ?! Börjar tvivla på hur jag ska klara December. Bestämde mig ialf för, att idag skulle ja bara hem och ta det lugnt! Och ja kom hem och jag tar det lugnt, men kan ändå inte på nått sätt koppla av! Känns som jag har så mkt att tänka på att jag inte har rätt till att bara slänga mig på soffan och göra ingenting! Aja. Nu är det ialf bara imron kvar. På torsdag åker jag till mamma, och det ska bli så gudomligt skönt. Tror jag behöver det rejält!
Vaknad förresten upp mitt i natten av att jag låg och grät i sömnen och kunde inte sluta!? Riktigt läskigt! Jag är väldigt go with the flow tjej, men just nu skulle jag behöva en coatch som hjälpte mig lite på vägen! Lite pepptalk och lite fart på allt! Nej. Nu ska jag lägga mig framför en film och försöka koppla bort allt! Kollar ut lite då och då och undrar om ja ser i syne eller inte!!!! Äckliga blöta snö! Ska det va snö så ska det va, inte nått jävla blask skit! Take care.


Kommentarer
Postat av: becca

SV: åh tack så mkt!! jag gillade med de där som fan, men det är jäkligt skönt att slippa utväxt nu. Jag trivs ändå bra i mitt ljusa jag har nu. så blir nog att ha kvar det. men har bokat tid för frissan, måste få mer en färg, det är så blandat och fult nu :P men vill nog ha kvar de lite gudliga, koppriga blonda fast ändå kanske bli lite ljusare. haha ja vet inte.

2010-11-23 @ 19:55:49
URL: http://rebfre.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0