Här är scenen varsågod Alla väntar sig nått stort

Kom hem för en stund sen bara, från bion! Riktigt grym film faktiskt. ÄLSKA JHONNY DEPP. mhmm. Nu har jag nyss käkat lite. Skulle kunna somna när som. Och min hosta vill inte lägga sig. OCH den har vart på mig i två veckor nu snart ?! göttans. ae. Annars då ? joo, ja trivs på bik bok. Är bara himla trött! Men va gör det om hundra år !?  Vill ha lördag. Ska bli himlans kul. HOPPAS JA! Aja, ska väl roa mig med nått nu om ja orkar. skulle behöva gå förbi skolan nån dag, buhu typ. Take care. BTW- alla männsikor MÅSTE sluta snacka/skriva om all träning dom måste börja med. herregud...


Kommentarer
Postat av: frida

träning är överskattat haha! vart kommer bhn ifrån? SKIT snygg ju!

2010-03-15 @ 19:39:11
URL: http://fridaellen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0