Ransom notes keep falling out your mouth

Sitter på tåget till mams. 4 timmar på ett tåg kan tråka ut en så jävla mkt, får kramp i rumpan också! ae... Imorn blir det att åka till svegun (min gammelmormor&morfar) på lite fikatime, där min mormor också kommer befinna sig. MUSCHO TREVLIGT. Sen blir det en sväng på malmö stad, och se om det finns nått ja kan spendera pengar på ? Ska bli så himla skönt att umgås med mamma lite. Btw. sitter en sjukt skum typ på tåget... i samma kupe som vi. Ser ut som en yngre variant av tomten, och han drack tomatsoppa förut ? SAY WHAT? Så käkar han lite nötter då och då, och så läser han en roman. Dessutom sitter det ett weird par här också... ganska unga, men dom verkar lite efter på nått vis, Lite såna hära över smarta naturare. Jag kan se hur dom går runt i skogen och plockar svamp och käkar ostbågar! för det är vad dom käkar nu. (fan va sugen ja blev på det då). Måste nämna en till. En skum lite utländsk gubbe , med långt mörkt hår och stora glasögon, har gått förbi vår kupe säkert... hmm. 70 gr under resans gång, typ smugit förbi. Dessutom kollar han in , och så ler han lite smått in hit varje gång. Börjar bli lite skraj fan! Men nu ska jag lägga ner.  Home soon! eller... om en timme typ... fuck lång tid. Hade skit kul igår btw, med issa carro och nicke! underbart! TAKE CARE.
 
Folk älskar oss!

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0