Jag ramlade in på ett discotek sen ramla jag ut så vitt jag vet

Det finns så mkt jag vill göra. Så mkt jag vill ska hända. Så mkt jag skulle vilja vara bra på. Men oftast blir inget riktigt som jag har tänkt mig..  Det är synd när man vills så mkt och allt bara faller till botten! Tror vi tjejer tänker för mkt, vi tänker oftast tio steg före... vilket oftast aldrig leder till något bra ändå, utan endast komplikationer. Och hur mkt vi än anstränger oss i det vi gör , blir vi aldrig nöjda. Vi gör det inte med flit, utan vi vill bara känna att vi räcker till i det vi gör. Det är drf vi älskar komplemanger, men är dåliga på att ta in dom, fast vi kanske vet innnerst inne att det är så.



Jag har så sjuuuuuuuukt ont i fötterna. haha. går knappt att förklara. Fast blir väl så när man är igång 8 timmar i sträck, jisses. Plus att det blev en låååång promenad nu så här mot kvällskanten med carrolajna. Gick riktigt länge! Alltid lika trevligt. Jag är shoppingsugen btw. SOM ETT AS. åååh önskar jag ägde typ 100 miljoner. då skulle jag leva livet... åka utomlands läänge, skulle bjuda med mina kära vänner, och leva loppan. Jag skulle shoppa sönder. Jag skulle köpa ett hus åt min mamma. jag skulle skaffa mig en limo m. chafför. jag skulle starta ett hunddagis för hemlösa hundar. (haha. kanske inte passa in här riktigt. men ändå) ae, ja skulle kunna fortsätta hur länge som helst. men vem skulle inte kunna ?! Ialla fall, ska sluta drömma nu. Missa baletten idag också, ae, ledsen blev ja. Kanske ska roa mig med att träna lite steg ?! Kan behövas, ja ska fan kämpa med den nu, vill komma på den höga nivån. Skulle va så sjukt coolt! ae. dags att sluta babbla. börjar tidigare imron, seegt. men fan, såå bättre än skolan. ÄLSKA kläder! OCH , glömde, fått min provdocka idag , mhm... ååh. glädje hopp där. Kanske kan börja skapa nått fint nu! Gillas! Take care. 

Från d-kullen. 8 veckor gamla är dom där. mucho najs!


Kommentarer
Postat av: emma

SÅ JÄVLA SÖTA!

2010-03-11 @ 21:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0