SO FOLLOW ME DOWN THERE'S A PLACE WE GOTTA GO

Jag är så jävla seg i huvudet. orkar inte tänka. Men gu va ja känner att ja aldrig vill gå till skolan igen... typ... ae, trivs för bra faktiskt, spelar ingen roll att dom kör skiten ur mig. Jag kör på bara! good josse. Btw så shoppa jag lite efter att ja slutat, kändes som ja var värd det... Så två par strumpbyxor, en kjol , och en tröja fick följa med hem, ååh...behövde verkligen nått nytt! Nu ska jag göra så lite som möjligt (så jag kan gå imorn), sätta på en film kanske, skulle vilja åka bort till min älskade kusin som fyller 21 idag ´GRATTIS LIKSOM. WUHU! Men vet inte om mitt huvud pallar det. så ska väl käka lite av mitt godis som ja köpte med hem också, sen ska jag tagga till imorn. yey! Take care.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0