Du måste tro motivet, kommer aldrig matcha ramen

Sitter i älskade landskrona! Mamma och jag kom in för en stund sen efter att ha suttit på kinaresturangens uteservering och käkat super god mat! Är väldigt pigga efter att vi kom hem vid halv 1 i natt, och var klara med att bära möbler vid halv 2! Sedan somna vi vid halv 4-4 tiden! Helt sjukt hur kul det kan va att lyfta möbler, fick en jädrans massa skratt attacker när jag mamma och rada skulle få upp soffan i trappan! Ialf så känner ja för att gå ner till havet och lägga mig för att försöka bli lite... (nu tror ni jag ska säga brun meeen nope) beige ialf. Alltid nått! Men vet inte ja pallar gå asså! Dessutom måste jag tagga till imorgon då ja ska upp sjuukt tidigt och jobba! SNARK*. ( Jag är en av de lataste människorna ). Aja. nog om det! Take care.

ODYLINE.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0