It's a beautiful day

Har en "tycka synd om mig själv dag idag". Som alla har sett har det vart mösspåtagning, folket verkar så sjukt lyckliga.. Kunde vart min tur , men icke sa nicke. Aja Nästa år DÅ JÄVLAR! Funderar på om ja ska hänga på ut ikväll eller inte... Känns lite segt att gå med ett gäng studenter... eller ?! Kan ju bli kul också. Har sjukt ont i huvudet nu också, mina tänder värker lite, (vill inte ens veta hur det kommer kännas nästa vecka). En sjukt bra sak är ialf att det är HELT UNDERBART väder! How lovely ? Sånt gillar vi! Aja, nu måste ja ialf fall sätta mig och plugga. KUL! Och så har jag nästan fixat klart Denise balklänning. Känner på mig att alla kommer vara gryyymt fina. Take care.

Lite monki och lite Topshop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0