Can't find my way home anymore

Hatar vädret idag! kvavt, på gräns till reg, smått kallt som snabbt övergår till jätte varmt. Exakt sånt väder som man får extrem huvudvärk av! Sjukt irriterande rent ut sagt! Ialf, så har jag vart en sväng i stan med Carro och Adam, sen drog jag mig mot körskolan, hann plugga en snabbis, körlektion, och sen hem! Nu känns det som ja kommer få migrän snart så ska slänga mig i soffan en stund! Jag har bestämt mig för att shoppa nått imorn också... mm... nått litet ialf! Rea på monki ju, alltid värt en koll! Och så ska jag säga en sak som man inte får säga sån här tid! - Jag vill spola fram tiden till skolan börjar igen! Gillar inte lov riktigt. Man blir så lat, orkar inget, osocial och bara allmänt seeeg! Aja, slutsnackat för min del! Take care!

Lite insperation kanske ?!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0