Allting har förändrats men du finns kvar

Blir inte så mkt skrivande så här på sommarkanterna! Men ialf, Var på liseberg i Tisdags, SUUPER KUL! Snacka om sex-pack av allt skratt dagen efter.. puuh! Nevars, men kul var det! När jag har hittat min sladd här hemma nånstans, förmodligen i en låda på vinden, så ska jag lägga upp bilderna! En händelserik resa ialf, Galet storbråk uppe på parkeringshus taket, en galen utländskfamilj stor och slår på en annan familjs bil (nån hade tydligen blivit påkörd eller nått liknande) så vi svänger i chock tillbaka och väljer en annan parkering. Dessutom kommer från och med nu låten 500 miles alltid förknippad med den road trippen! Har haft låten i huvudet sen dess!! Och jag har nog aldrig, och då menar ja verkligen aldrig , varit så rädd som jag var när vi åkte Uppswinget. Typ det äckligaste jag gjort någonsin (och ja är egentligen inte alls rädd för att åka nått). Så ja blundar ber för mitt liv, får tårar i ögonen, medan ja hör sky bredvid mig skrika/skratta så trumhinnorna sprack, plus att ja hör Madde skrika att hon hatar sig själv och spårar ur totalt. MYCKET intressant. Höjdarn var ju självklart när vi åkte flumride och hela min (anteckna) TYGPÅSEVÄSKA dränks i vatten så alla saker blir blöta inklusiva min mobil. Ja får sån panik så ja reagerar inte ens på när vi åker ner för "stupet". En sjukt bra dag blev det. Som vi sa i bilen hem -en klockren tia!

Ialf sitter jag hos mamma nu. Efter 5 sjukt sega timmar på tåg utan data, musik eller någon att prata med! Aja. Hade en kanon kväll med tjejerna som vanligt igår. Lite förfest hos Calle sedan vidare till hugo!!! Känner att jag skulle kunna ta en sväng mot havet eller nått för att få gå lite i mina nya skor som mamma plocka fram! Ett par underbara vita fina låga converse. Eftrelängtade måste jag säga! Men får bli senare. Snart kommer Andree och Nettan. Blir lite käk sedan lär jag nog däcka till en film! Ialf. är tbx i Nrrkg om två veckor om nån undrar... eller...kanske...typ! höhö. Take care!

Petter ft. Veronica Maggio - Längesen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0