High of a love, Drunk from the hate

Sitter nu hemma i ljunga efter en superduper vecka med mamma! Tiiiidiga mornar, mycket jobb, mycket Zara checking, mycket mys! Idag har jag bara tagit det lugnt, kände att det behövdes efter en veckas jobb. Har fixat lite i rummet, gosat med underbaraste valparna någonsin (DOM ÄR SUPER FINA) och sen solat en hel del. Men jag pallar inte riktigt ligga i solen hur länge som helst, blir sjukt uttråkad, och bara äckligt varm, dessutom stör jag mig på alla kryp och flugor som dras till en! Önskar jag hade en pool! DET hade vart underbart. Nu ska jag ialf kanske gå en sväng med lili här i området, och sen fixa mig till kvällen. Blir först Eclipse med Carro och Adam, sen utgång med Madde och Denise. Snyggisarna själva! Take care!


Den lilla svarta! Funkar till allt lliksom.


Kommentarer
Postat av: ISSA

Snart kommer jaaaaaag, tagga !!!

2010-07-03 @ 20:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0