Its hard to say that I'd rather stay awake when I'm asleep

Det var riktigt skönt att sluta tidigt idag vill jag börja med att påpeka!  Kände lite att det var en ganska onödig dag att gå, men men vad gör man inte. ser bra ut i närvaropappret såååå!  Har packat lite nu, ska väl snart fortsätta med det. Men kanske ska ta en sväng med Disa först, hon gnäller som tusan, sjukt irriterande. Sen ska jag spendera min fredagkväll på ett tåg ca 4 timmar... seeeeeeegt. ååååh, MEN det är ju mamma liksom ?! och dessutom har jag johanna att trakasera, hon älskar mig!  Imorn ska vi se avatar i 3d. Yes sir, vi ska leva oss in i deras värld och drömma oss bort till en annan tid, deras livsstil osv. Nevars. men coolt ska det bli. Btw. så snacka vi lite om superkrafter idag! (jaa ja vet, nördiga som få) men i alla fall! Jag skulle vilja kunna va osynlig eller kunna flyga. Osynlig skulle va coolt, men också erikas önskan om att kunna teleportera, skulle dock va grymt, bara ta sig till ett helt annat land sådär när man har lust ?! aja! Känner att det är bra att jag åker i helgen, för då har jag ingen ursäkt till att inte plugga. Får lite panic när jag tänker på allt, men det ska jag nog klara av... typ ! Nae. nu blir det att fylla på matsäcken! men glömde en sak ! Köpte ett par skor igår från Monki! Dom har med kilklackar lite skinn/lack - stövel aktiga som alla har ?! dom ! Har alltidm velat ha dom , och nu var det 75 % WUHU!!! Ska ta en sväng på stan i malmö i helgen också och se om jag kan hitta nått kul! Parta lugnt people. Take care .


Kommentarer
Postat av: Niclas

inte lätt att va josse! men vi tkr om dig endå ska du veta (:

2010-01-30 @ 03:53:39
URL: http://fackadpakunskap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0