100124 SOMEWHERE OVER THE RAINBOW

Jag funderar starkt på att ta cykeln till mamma snart ! Nu har jag inte sett henne på nästan 4-5 veckor! förjävligt faktiskt. blä vilken mamma-gris jag är. Men i helgen DÅ äre skåne som gäller! ååh. älskade skåne.
Nog om det. Kom hem vid halv 2? igår efter en riktigt kul kväll hos älskade denise. som va så sjukt söt som tingeling, johnny försökte ju också med att va det (elle om det va en älva han va kanske ?!), men vet inte riiiiktigt om han kom upp till denise nivå ?! Men måste säga att han passa bättre i rosa klänning än vad jag gör! Han vann ju självklart utklädnad, men HEY jag kom 2:a. WUHU. Bästa mimmi pigg. kände mig döhlöjlig i öronen och allt! men vät det. och 3:a kom gabbi i sin superfina klänning från barnavdelningen! Haha, såg riktigt "kunglig" ut. Tror det fanns allt möjligt... indianer, troll, pingviner? (wtf ? fråga inte ens), tomte, cowboys!!! superduper.
Somnade i alla fall på stört när jag kom hem. jag var dööd! rent ut sagt. Sen vakna jag upp vid 7 imorse och skulle säkert kunnat springa ett maraton så pigg jag var ?! (ae.. ett maraton ? jag skulle avlidit efter en meter med minkondition)  men energi hade jag ialf. dock kände jag att "va ska jag göra uppe vid den här tiden?". så bestämde mig för att försöka somna om igen. vilket gick jätte bra! Tänk om man kunde va så pigg på skoldagsmornar ! fatta vad det skulle underlätta! Men nu ska jag ta en powernap känner jag. TTYL Take care.

HAHA. bjuder på dom idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0