I handled my charm with time and slight of hand


Japp. nu är det halvt bestämt, jag gör en comeback på blogg! Tror jag ialf. känns som så just nu så ! Dock fattar jag inte alls lika mkt här som jag jag gjode på devote, men det ska nog gå bra anyway. Eftersom det är ett nytt år. ny möjligheter. nya utmaningar osv. så tänkte jag att, vrf inte LIKSOM !? Så jag kör på. tänker positivt och låter saker och ting flyta på! AE. gud vad jag ljuger för er. blir galen på skiten. Nog om det, som jag brukar säga!
Har inte lust att gå igenom min dag med er. eller kan berätta att jag gick en sjukt lång promenad med Tessan först. sen spenderat lite tid hos emeliie. kulkul. Nu fryser jag och ska sova! Love it. TAKE CARE.

Tror  att jag är lite småförälskad i den här låten. betyder mkt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Himla bra låt !

2010-01-27 @ 21:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0