Föddes en lördag, mamma kalla mig för discotjej Så på en lördag, ja då vet du var du hittar mig

En tröttis är jag idag! menmen värt det. körskolan och en långfika med underbaringarna Erika, Sandra & Malin har min dag bestått av. mycket trevligt måste jag säga! Funderar lite på om jag kanske ska börja packa lite också. Drar ju till min älskade mor imorn. Dock går ju sj:s tåg knappt, så får se hur det blir med skittågen imorn. Känns liiiiite segt att vänta 6,5 timmar även den här gången. Aja! Måste även börja plugga lite. Borde få panik av allt jag måste göra, men panik är liksom inte min grej. Så häckar här som en jävla datanörd. Not good. ae. dags att göra vettigheter! Take care.

Så galet snygga.



Pics: Acne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0