This is a thriller

Tjulululuu. mhmm. Har inte mkt att skriva idag. (så vrf skriva alls tänker ni?! MEN KANSKE VILL). Nog om det. Grattis till jonny förresten. (som snart MÅSTE lämna över Denise en stund till mig. hon är saknad!) Och så saknar jag carro-tid, och issa-tid, och prolle-tid. Segare än segast. Men imorn ska jag få se lite umgåstid med nåra av folket (dock ingen av dom där jävlarna BUHU) men ändå! Happytime! Aja. bjuder på min apstil idag. (Eftersom jag nu är lite efterbliven ERIKA :@ nevars PUSS! Take care.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Beccs

hihi thanks :) ska du med imorn? vi ska vara hos mig innan :) kom runt 7. Pusssis

2010-02-04 @ 16:30:36
URL: http://rebfre.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0