You act like you think you cooler than me

Mike Posner-Cooler than me


En dag med alla på MD! Mys. Vi gjorde kreationer med temat " sex and the city". Passade bra tycker ja allt. Känns konstigt att va äldst, men riktigt bra. Sedan blev det en sväng till Expresso med tjejerna, känns himla bra att träffa treon igen!!! Liiiite sur på Sandra och Erika att dom kommer tbx super bruna efter en vecka i Aya napa (fusk eller vad?! busar) Ialf. Ikväll blir en lugn kväll. Bara jag och hundarna hemma sen, så tar väl och poppar lite popcorn och segar framför tv:n. Tror jag behöver det också. Känns som jag inte sovit på ett år!

FÖRRESTEN, så kände ja att jag behövde förnyas lite, så det här bor nu hemma hos mig och trivs helt sjukt bra enligt mig, köpte även en stor kavaj och ett skärp på Myrorna! Underbart med second hand i vissa tillfällen. Take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0