Tills den lyckliga dagen kommer

Tar och möter upp Carro och Malin efter skolan på stan.. går runt och kollar lite och så kommer till BikBok där det var (anteckna) HALVA PRISET PÅ AAAALLT! Ae... Jag blev så ledsen, fällde nåra tårar och gick och käka istället. Så nu kom jag nyss hem från öppethus! Vi har idag haft premiärförsäljning på våra egengjorda väskor! Dom är super fina verkligen, vill ha en av varje! Men istället ko jag hem med en mobil väska som nåra andra tjejer från MD gjort. Himla praktiska och super fina dom med. Men nu blir det fruktsallad för hela slanten! MUMS. Take care!

EDGEUF.BLOGG.SE - Gå in och kolla!!!!!!

Brist på bilder. Så får bli senaste!
(Tagen av oscar)

Kommentarer
Postat av: Maja

Kom ihåg att du lovat mig en väska om jag håller mitt löfte, än så länge går det jättebra :)

2010-11-18 @ 21:53:42
Postat av: Jaaaag

sv; haha, men självklart! Jag håller koll på dig (;

2010-11-19 @ 13:00:15
URL: http://josephinet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0