Jag har slitit ut så många skor i en stad där ingen längre bor

Slutade tidigt idag! Kändes helt underbart. men ville ändå stanna kvar på nått vis ! Drog en sväng runt stan för att kolla om det fanns nått att göra av mina pengar på. OCH jaaa, det fanns det såklart, men gjorde aldrig av med nått ialf sån jävla snålis som jag är! Men tror jag ska fixa nått nytt till helgen, känner att jag är lite taggad till lördag trots allt! Skulle hellre vilja sy nått ?! Aja får se! Somna ialf direkt när jag kom hem.  Helt sluuuut! Fattar inte riktigt vrf menmen. Blir sämre också, så kan ju va det. MEN ja STENVÄGRAR att bli sjuk... Finns inte i min värld just nu att bli det. ska väl sätta mig framför tvn en stund med en kopp te! Take care.

En suprise bild. drf ser den lite weird ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0