We gonna crawl all over the place and make fool of ourselves

Jag har en sjukt dålig dag. Känner mig bara läskigt deprimerad... Jag HATART. och min mage gör ajaj. synd om mig. Men pappa skulle ta med lite choklad hem som nog ska hjälpa ! Mums. Annars har jag förökt plugga hela dan. Men kan inte riktigt koncentrera mig. Känner bara att jag vill slänga iväg börckerna, hoppa av skolan och åka låååååååångt bort. (Asså, tillfälliga tankar ni vet). Men mötte upp Agnes en snabbis förut, vilket va "himla kul" (som carro brukar säga). Men nu ska jag sätta mig vid böckerna och deppa gärnet igen LOVE IT! Sen ikväll ska jag faktiskt ta och se Paradise finalen som alla snackar om! Har ju inte hängt med i svängarna riktigt , men ialf så hejar jag på jackie! Hon är cool. Imorn ska jag vara på bättre humör . lovar ! Take care.

Weekday insperation.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0