Spotlights on me

Skola-Övningskört till klinga-Hem-I väntan på en promenad.

Har du:
Någon som förstår dig? så det räcker!
Någon som du saknar? saknar alltid mamma såklart!
Någon som du hatar? Man säger så ofta att man hatar men näää.
Vem kramade dig senast? sandra
Vem pussade dig senast? pappa tror ja !
Vem ringde dig senast? Carro

Vem ringde du senast? Carro
Vem var hemma hos dig senast? Carro
Vem var du hemma hos senast? Carro kanske ?!
Har du några kärleksproblem? neee
Har du pratat med någon idag? Svårt att sitta tyst en hel skoldag!

Har du gråtit idag? Näää
Har du skrattat idag? Skrattar nog varje dag med snyggisarna!

Jag:
Är singel? Ja
Svär ofta? Har mina dar!
Sjunger i duschen? Ja för tusan!
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? Ja vet inte, beror lite på, men sjukt skönt skulle det ju va!
Skrattar åt dina egna skämt? HA, illa nog ja  !
Skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis? OFC.

Har du:

piercingar? aaa
Syskon? Lilla syster
Jobb? i mina drömmar!
För många vänner? man kan aldrig få för många!
Rymt hemifrån? aaaa.
Färgat håret? mååånga gr!
Bra självförtroende? nånång ibland sådär kanske ?!
Sagt "jag älskar dig" till någon? ja!
Somnat i skolan? ha, aa
Brutit ett ben? Nope!
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? Gör ja säkert ofta
Smugit ut utan lov? har aldrig behövt det!
En hemlighet som ingen annan vet? Det tror ja nog!
Sovit en hel dag? nope!
Somnat gråtande? ja!
Blivit generad inför folk? absolut!
Varit kär i någon utan att säga det till personen? Har ja säkert!
Ätit musslor? ja tror inte det !
Varit på en festival? aaa!  
Färgat ditt hår svart? Japp, aldrig igen!


Vad: 
Längtar du till mest just nu? Sommarn just nu kanske ?!
Ska du göra i helgen? fira underbara malin som fyller 18 hela år imorn! wuhu
Har du för kläder på dig? hjärtstrumpbyxor, levis jeansshorts, svart linne, prickig blus.
Gjorde du igår? Jag gjorde inte ett skit igår tror ja :O
Ska du göra i sommar? Flytta, umgås med älskade vännerna, va hos mamma. förmodligen lite jobb också ?!
Åt du senast? mc. fy mig.
Har du för mobil? samsung
Vad köpte du senast? klänning från monki 
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? haman i chock tillstånd ?!


Vem/vilka:
Slog du senast? Ja är så dålig på sånt! syster kanske ?
Fick du sms från senast? Tessan
Skulle du kunna göra allt för? Familjen, vänner..
Kan du lita på mest? de bästa och mamma såklart
Vet mest om dig? svårt, Carro och Denise tror ja!
Sov du tillsammans med senast? Jojo ?!


Allmänt:
Har du pussat en groda? Möjligtvis när ja va mini
Kan du hjula? YES box!
Biter du på naglarna? Nja, håller dom korta så ja inte kan!
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Mamma skulle få en del, sen shopping, resa osv. 
Skulle du kunna hoppa fallskärm? jamenvisst! (fast skulle nog tuppa av i hoppet) 
Har du sjungit inför publik? japp (min hemliga stämma är underbar HA)
Är du hungrig? Neeej, uppsvullen som en ko av all mat!
Är du blyg? Aah, ja är nog en blygis asså! to bad.

HAHA. snyggt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0