RYNKOR ÄR SPÅR EFTER VÅRA LEENDEN

Nyss hemkommen från stan! Har inte riktigt vant mig det här med att passa bussar än. Men man vänjer sig väl hoppas jag!!!! Skola först och efter det en fika med treon (Sandra Erika och Malin). Mkt trervligt, sen vidare för att möta upp Piff och Puff (Issa och Carro) för en fika med dom, sen hem till carros nya place en stund och sen vidare till bussen. Man kan hinna mkt på en dag! Är dock sinnes sjukt trött nu, så ska väl snart hoppa i säng! Tidigt upp imorn igen, sen fredag, och då drar jag mig till Landskrona under helgen, suuuper. Och nästa helg händer det vi väntat lääänge på, vi drar oss till Spanien. Ska bli galet skönt! LÄNGTAR. Förresten känner jag att mina inlägg börjar bli så sjukt tråkiga. Måste komma på nått att börja skriva om, nått kul, intressant och lockande. Blir en funderare på den. Aja. Sleep tight people. Take care!


Kommentarer
Postat av: carolajna

hahah jag visste att du skulle skriva den där "rynkor ska bara visa var ett leende har suttit" hihihiihihihihihihiihi pusss

2010-09-02 @ 11:36:16
Postat av: jag

HAHAHA. men klockrent citat! tänkte att jag ändrar det lite, va så långt annnars! hihihhih puuuusssss

2010-09-02 @ 20:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0