Jag hör melodin ständigt och jämt

Travie mccoy- billionaire


En bra dag, fått mkt gjort idag! Duktigt josse. Skulle dock behöva plugga , men orkar verkligen inte! Helt slut i huvudet av all hosta.  BTW! Blev intervjuad av east fm idag! Mkt intressant. Jag och linn var där för att informera om våran modevisning på fredag. Har inte hört det, och är nog bäst så! Men hoppas det blev bra ialf.
Har även haft körlektion idag. gick åt ******. Aja, ta detta råd: Kör aldrig en körlektion när du är halvt sjuk, trött och vilsen. Nog om det. Ska ta och dricka en kopp te, kolla om det går nått bra på tv, hata min syster lite osv... ni vet, vanliga dagssysslor. Take care.

Skulle vilja ha den här looken just nu, avslappnat med musik i öronen!


Kommentarer
Postat av: LILLASYSTERN

Va har jag nu gjort som är värd att hatas för :O HAAH LOVE YOU SISTER <3

2010-05-24 @ 11:16:16
URL: http://jjohannaatell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0