Ibland räcker inte endast ord till

Ny vecka plus nya tag. Eller... Den här veckan har vi koncentrations vecka. Vilket betyder att vi kommer vara fast i våra små salar, massa koncentrerade och spända elever som ska kämpa för att bli klara till den efterlängade fredagen då vår modevisning ska ta plats i De geer gymnasiets aula. Alla är hjärtligt välkomna, det ända ni behöver göra är att pallra er ner till tex. Monki på stan för att köpa en biljett!
Kan fortsätta med att sedan berätta om min helg. Fredagen var ju som sagt en kul kväll förutom vissa tråkigheter. Lördagen bestod av mig halvt sjuk, picknick, och sedan lite jobb som sen sluta med att ja somna tidigt, med feber hosta och halsont. Kunde inte ha blivit bättre! Så har vi en söndag också, då ska ni inte tro att ja har legat och slappat hela dan, nope... utan ja har kollat på cirkus med Carro. Himla kul (som hon skulle ha sagt). Och nu så här mot kvällskanten har ja med pappa och Johanna käkat scones vilket smakade ... ingenting, eftersom mina smaklökar är invaderade av sjukliga baciller. Ialla fall.. så satt jag och funderade lite på hur jag skulle inreda mitt nya rum (för info skull ska jag flytta). Känner att ett klassiskt vitt rum skulle va väldigt fint.. underlättar inredningen också. Nae.. dags att hänga vid tv:n en stund tills det är dags att dejta kudden framför en bra film, som ja kan somna till. Och så vill jag bara påpeka att mina älskade vänner förenklar livet. Underbart helt enkelt. Tack och hej! Take care.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0