People always speak before they think

Känner att dessa bilder får representera vår resa så länge! Har haft sjuuukt kul. och kände inte alls för att åka hem! MEN skönt att kunna fatta vad folk säger och inte stå där som ett fån med ett frågetecken i pannan! Hade vart ännu bättre om issa jkunde hängt på hem... meeen, hon kommer ju snart! Och hur mkt tur hade inte ja idag, SJÄLVKLART var mitt flyg typ en och en halv timme försenat, så där, helt ensam, bland tusen tyskar fick ja sitta i 3 timmar och göra NADA! MEN är hemma nu ialf, har hunnit ta en prommis med bästa kurtis, och sedan var planen att plugga men ofc så hade jag inte en ändå bok hemma! Bra Josse. Såå, ja bestämde mig för att kolla på lite tv, och nu ska jag hoppa i säng! Få mardrömmar om hur det kommer gå i skolan den här veckan... Vil inte ens tänka på det, eller på betygen just nu! Vill bara ha lov. BTW. Hur pinsamt var det inte att vi inte kom med i melodifestivalen ?! RIKTIGT. stackars anna. Anyway vann ju Tyskland, vilket blev ett himla stohej där. Crazy people. MEN tyckte faktiskt att deras låt var ganska bra, så dom förtjäna vinsten! NU: time too sleep.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0