Jag är fri, och du som trodde det skulle bli vi

En bra körlektion idag (tack och lov), umgåtts med Carro (underbart) jag har tagit en långfika Denise (underbart) Jag packar för att åka till Issa imorn (underbart). PLUS att jag klarade mig i psykologin. KÄNNS FÖR JÄVLA BRA! rent ut sagt. Nu är jag lite nervös för flyget imorn, försöker känna efter hur mkt min väska väger, väntar på lite kinamat, och oroar mig en del för samhällen. Jesus!! En stressig tid att åka iväg, men ska bli GREAT ialf! Känner att jag får ta hand om allt nästa vecka. Då är det pangbom att bli klar med allt. Himla skönt känns det, och antar att det känns ännu skönare för alla min älskade vänner som nu tar studenten, en tid man har väntat på väldigt länge! Men ja deppar inte läpp. Nästa år är det vår tur och då jädrans blir det kallebalik! Underbart! Dags för mig att lugna ner nerverna... Take care.


Lite skor till mig tack!
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0