Du är den fegaste av dom fegaste

kulig kväll igår (bortsätt från lite struligheter) . Men natten var ett helvete. ja har nog ALDRIG haft en sådan huvudvärk. (tänk en extrem migrän fast tio gr värre) Fick svårt att andas. Kände nästan att ja hellre hade avlidit. Värsta natten på väldigt länge. Aja. Gick upp tidigt ialf, för att Denise skulle jobba, så nu har ja bara tagit det lugnt, halvsovit på soffan och funderat på vad den här dagen ska bjuda på. Jag hoppas på så lite som möjligt. Känner mig som världens svagaste människa... Ae. Nog om mina klagomål. Kankse ska sätta mig på balkongen med ett glas iskall coola i underbara solen ?! blir en snabb picknick med Nisse sen också! Underbart väder idag! älskart. Take care.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0