You don't know how to play this game

Fuck på den här stress dan! Till vrinnevi, va modell för carro och maddes praktiska prov (duktiga var dom allt), ner till stan, leta efter en jävla praktikplats som inte finns ialf, sen skynda sig upp igen som ett as för att få ansiktsbehandling av malin. DET va rätt skönt dock. Sen skulle jag skynda mig ner till stan som ett as igen för att möta upp jojo, sen rusa igenom stan, skynda upp till mig, slänga ner danskläderna och sedan dra till dansen. aaa. fy fan! Hem sen ialf, kom på allt jag behövde göra, hur lite tid ja hade på mig och då kom allt fram. och jaa! då var det dags att bryta ihop. Aja, mådde lite bättre efter lite gott käk som pappa och ja laga nu till kvällen. vilket behövdes starkt eftersom jag inte käkat på HELA dan, bra jobbat!!!? aja, ska sätta mig med plugget lite till nu! huvudvärken vill inte lägga sig heller så blir nog att sova tidigt idag. Ae, slut på klagandet. bara två dar kvar sen helg. det gillas starkt. jag har lovat mamma att hålla humöret uppe också så,  ska kämpa för henne. Dags att göra vettigheter. Take care.

Tröstar mig med insperation..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0