We make things go around in a way you don't understand

Måste säga att det var en lyckad kväll med bästa tjejerna. TACK för presenterna älsklingar! Lite segt ute än vanligt, men annars så. Äckligt mkt folk ute också, du behövde liksom inte dansa själv utan andra hjälpte till...lite kul sådär! Ialla fall så drog dom flesta ganska tidigt så madde och jag drog över till otten och stannade där resten av tiden till vi mötte på nicke (svikaaaarn) så åkte jag med dom hem, städa lite, sen somna jag riktigt gott i sängen! Tog typ inga bilder alls igår btw. döh tråkigt, men här bjuder ja på en ialf. En liten del av tjejerna som va här!

Nu har jag ialf vart på släktkalas, käkat as god mat... och nu är jag sjukt trött så ska lägga mig på soffan framför en film, såg att johanna hade shelock holmes WUHU! Kanske springer över till lidl o köper nått gott till kanske ?! Hm. lite söndags lyx sådär! Tace care.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0