Kanske en annan dag eller i en annan värld

Sitter och knaprar på digistive kex (stavning?) Aja! smakar bra ialf. Surar lite på mig själv för att jag inte tog tag i historian och gjorde ett riktigt bra resultat på provet... men sånt är livet! Har haft en jävla masssa annat skit i huvudet också som stått i vägen! Men i helgen ska jag till min älskade mamma. Jag ska bli frisk. Jag ska bli på bättre humör. Jag ska bara ta det helt lungt och känna mig lite bra för en stund!  Men först ikväll ska jag spendera min tid på världens bar med Issa och Carro! Helt underbart underbara människor! Får se om nicke kanske svänger förbi också ?! Man vet ju aldrig med grabben. Ae, dags att ta sig i kragen, hoppa i duschen lite snabbt kanske ? får se om jag hittar orken till det (Y) Tacke care.

önskeoutfit.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Älska byxorna! och den vita toppen ! vart är den ifrån ?

2010-03-25 @ 23:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0