I fell in love at the seaside

MITT KVÄLLSTÄNKANDE! - Jag ställer kl. på halv 9, vilket betyder att jag kan börja med en powerpromenad, så jag sedan hinner hem till sommarlovsmorgon ( japp. ja kommer förbli ett barn). Sen har jag hela dan på mig att gör vettiga saker ( vad det nu skulle va). MITT MORGONTÄNKANDE! klockan ringer* -neeej. Liten stund till... klockan ringer igen*- neeeej, liiiite till. Och så håller den på ett tag. Tills ja kollar på klockan och den är 11 helt plötsligt! PANIK upp ur sängen, slänger i mig frukost, sätter mig på soffan... kollar runt lite och tänker... - Nu då ?! Ahopp.. Det var min förmidda! Nu är det kväll och jag har befunnit mig hos Emeliie. Mkt trevligt! Och nu är jag hemma igen! Helt tomt här. inte ens en hund. sjukt trist... Tror ja behöver köpa mig ett liv! Ajaaaa... trevlig kväll people! Take care.

Nåra favoriter av THE KOOKS! BIG LOVE.

Always where i need to be

 
Match box


Gap


Seaside


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0