Don't make a sound

Vakna imorse i panik av att det va så sjukt kvavt i mitt rum så andades knappt. Öppna förnstret tog nåra djupa andetag och somna om. scary asså! Ialf hade jag en as bra kväll igår med underbara Madde!! Gick först till trädgårn, men så sjukt mkt folk där så vi drog till Asti istället. Blev bjudna på lite cider, vin och pizza (Galet god!) Nu ska jag börja fixa ordning mig lite. Ska förmodligen ta en sväng på stan med Carrolajnen, och sen ut till huset och skruva ihop mina möbler. Det här var sista natten i lägenheten! Känns både bra och lite tråkigt. Aja! OFF WE GO! Take care.


Får bli en student bild på mads! Full och glad liksom! Wuhu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0