Would you ever fall in love wtih an alien

Det är klibbigt varmt måste jag börja med att säga! Skulle starkt behöva en fläkt just nu, dessutom pallar ja verkligen inte med att ha fönstret öppet. HATAR kryp, alla insekter överhuvudtaget. Ligger i sängen med en "grill" ifall dom små jävlarna skulle lyckas ta sig in i allafall. Jag har ialla fall tagit ett snabbdopp i mårn med denise, efetrsom det blev sämsta vädret prcis när vi kom dit, så vi gick hem till henne istället, käka lite och färga håret! Slutade med att ja fick färga robbins hår också!! Trevlans. Nu ska ja försöka somna i denna hetta! Känner mig.... het. höhö. Imorn ska jag ta en sväng på stan med Tessan, och sen åka och bada ifall det blir fint! Hoppas hoppas!  Take care.


liten outfit kanske ?! mm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0