I wish only the best for you

Har haft det helt GALET KUL i Västerås md Bästa Denise och massa andra bra människor. Årets Power Meet bestod av: Crusin i corvette, massa weird människor, mkt fest, jobba och massa sol! Helt underbart!
Nu sitter ja mest och beklagar mig på denna värme. Mina vänner, ja döööör. Men ja ska sluta klaga , tycker det är bra ändå att vi fått lite sommar för en gångs skull!
Igår tog ja och carro oss ner till utebion och chilla lite, sedan drog vi hem till kurtisen och sov! Var  sjukt trött, vakna sent idag, färga mina ögonfransar, och sedan drog vi med adam och skaran och bada! Skönt att svalka av sig lite! Men ialf, har inte tid att skriva mer nu, ska snacka med issa istället SOM KOMMER HEM PÅ TORSDAG! F-KING UNDERBART!  Take care.

Lite bilder sen Power meet tagna av sara. Ska lägga in min nån dag med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0