They say everything is alright

Sitter i sängen och lyssnar på Tove Styrkes nya låt. Tycker den är suuuper! Men har ju vetat ändå från idol att hon skulle komma med nått bra tillslut, och kolla där!! Nu ska jag snart resa mig upp och fixa lite frukost. Sen blir det att fixa klart rummet, och packa! Imorn drar jag med Digemo familjen till Västerås för att jobba på power meet. Känner på mig att Denise ch jag kommer ha galet kul! hihi Boooring väder idag också. surt !
BTW. gjorde jag halkan igår. SÅ JÄVLA KUL! sen blev det en badstund med thuleman's och fiske time på kvällen ute i ingenstans med Carrolajnen och Adamlajnen. "Dagarna rullar på som dom ska nu, kompis det går bra nu". Glömde nämna att Eclipse va UNDERBAR. och att jag hade skit kul ute sen. Man kan aldrig få för mkt av det goda. Ae. Time to eat. Take care!

Tove styrke - Million pices




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0