So why don't you all sit down, listen to the tale I'm about to tell, hell

...We don't gotta trade our shoes, and you ain't gotta walk no thousand miles

hello ! whatzup !? Osv.. nevars ?? skoja. tycker synd om er som inte fått uppleva min skojiga sida, jag kan faktiskt vara riktigt rolig. när jag har lust. Aja. Har färgat carros hår nu. RÖTT ?! GALET SNYGGT BLEV DET ! japp, hon passa i det rättare sagt. mitt hår behöver vi inte ta upp. MESS! wtf ?! buhuhuhu.... Men jag överlever.
Hade en lektion idag EN . ååh va skönt det var. sen vare besök hos tandis. mister Jan ska ge mig galler i mun detta år. Aaa jag har bestämt mig för det nu. man får tänka på hur det kommer se ut i framtiden! alltså riktigt bra ! Jag bönar och ber bara om att jag inte ska behöva dra ut nån tand bara. vilket jag förmodligen kommer behöva ialf. SCARY ! Så om två kommer jag gå runt och le som en filmstärna. najs va ?! tycker det.


Kommentarer
Postat av: ....

gillar tröjan!

2010-01-25 @ 16:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0