Look up in the sky close your eyes and make a wish

Jag har ÄNTLIGEN skrivit klart historian. Tycker själv att det blev rätt bra, men sen om jag gjort som han ville ha det eller inte återstår att se. Va också på dansen förut, eftersom David hade kört fast i en snödriva på landet, fick vi ha en tjej idag som gick igenom lite grundsteg! Ni anar inte vilken hållning man måste ha, puuuh! KUL!
Annars blev det att kolla på musikal av 3:orna imorse, tror den hette Farozon? typ ? nått sånt ialf. Måste säga att dom är ju duktiga, men tror förra årets får lite extra poäng där allt! Efter det blev jag bara kvar under den lektionen, sedan drog jag mig hem. Kunde knappt stå innan så dålig jag mådde! Not good. Aja.
Btw, ETT SJUKT STORT GRATTIS TILL KURTIS (carro) SOM NU HAR KÖRKORT NU! galet! faktiskt! wuhu. Jag ska med se till att komma igång med mitt snart. Blir ju galen av att höra alla som tar det! vill med ha!
Och måste bara påpeka att vem vann inte igår då ?! Jaaackie kanske ! hehehehe. Bra där. Men nu ska jag ta och hoppa i säng snart, fick inte alls mycket sömn i natt. HEMSKT var ordet. fy fan! puss! Take care.

Får bli en prollebild idag! gillart. (fråga inte vad jag gör bara?!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0