Never forget the time you did'nt cared for the thing called love

En segis söndag fram till halv 5 tiden då Carro hör om jag ska hänga med henne och adam och åka skridskor, så leta upp dom , sen drog vi mot himpan, till utebanan, och självklart är den halvt smält HAHA. men vi hade ju ändå tagit oss ända dit , så tog ett par varv ändå. kolla lite på hockeymatch medan vi ändå va där också. Lite söndagsäventyr sådär !! muchoo kul!! Jag hade veeeeeerkligen behövt plugga nu, men har sjukt mkt huvudvärk (tror jag tänker för mkt?!) plus att ja endast sovit nån timme i natt, kändes lite som jag skulle hosta upp lungorna. blä! Aja , skola imorn ialf. no comments. trött bara jag tänker på det! Nu ska jag sätta mig vid televisionen en stund. sen hopp i säng för att orka upp imorn!!! Btw, måste säga att det är jätte tomt här hemma utan alla hundar, speciellt Disa. vill ha henne tillbaks NU. menmen Take care!

älska topshop!


Kommentarer
Postat av: A

Sååå himla snyggt!

2010-03-01 @ 19:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0