If you leave them out too long Oooh they'll be withered by the sun

Sista teoridan! Så nu har jag den delen färdig. Eller, slipper tänka på teori lektioner ialf! sköönt! Så nu är det bara att komma igång med körningkörningkörning. Förhoppngingsvis lär jag mig snabbt. OCH btw, när jag kolla ut imorse var det skinande sol och jag lästa att den skulle fortsätta skina på, och att det så småningen kommer vara plusgrader. snacka om att få lite leende på läpparna. Dessutom verkar det som tåget går som vanligt idag! hoppad hoppas. Nu ska jag ta en sväng med doggsen, sen packa det sista, sedan drar jag i väg en sväng! Men är ju back på lördag, så blir en snabbsväng. Mucho najs! Take care.

Himla snyggt!


Kommentarer
Postat av: michelle

älskar skorna!

2010-02-24 @ 23:25:16
URL: http://michelleadriene.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0