And all i really want for you ...

Jag känner att jag var ganska dålig igår som inte beskrev på en sån perfekt dag vilka underbara vänner jag har. Så alla ni får hur många hjärtan som helst! Och så får min familj det också!  hade också velat ha mamma liiite närmare. Så ett sjukt stort hjärta till henne (nästan lite tårögd där) <3 . Ialla fall så var min helg mys! Toppen!  

Idag har jag umgåtts med Jojo. Blev först en snabbsväng på stan... och självklart... köpte jag en blus och ett par byxor. Ae. dåligt av mig. MEN blev 100 spänn sammanlagt. DÅ är det okej. Dock hade jag verkligen velat ha blus/skjortan jag hittade på myrorna. såååå fin. så om den finns kvar imorn ska jag nog slå till! Vi plugga lite matte sen också, som var väääldigt behövligt. Men slutade helt plötsligt med att vi skissa på studentklänningar åt jojo. (en annan får ju vänta sisådär 1 år och lite mer. BUHU) kom fram till massa fint i alla fall. Blir en hel del avis. Aja. Nu ska jag sätta mig framför tvn ens tund. Somnar nog snart! läskigt trött. Take care.

Lite skrynklig, men va tusan !

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gillar blusen!

2010-02-22 @ 13:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0