Ww gonna take it back from you

Jag får seriöst huvudvärk av mig själv .... Vill typ SKRIKA ut ! Va fan .... tänk tänk tänk TÄNK! Psyk utbrott. Ae. Not fun.

Behövde bara babbla lite. Annars är jag riktigt trött trots att jag hade sovmorgon till kvart i 12 idag. Kändes bra. Specielt när jag gick upp och pappas kompis kom hit med nybakta frallor och te. Mums. Nu ska jag ragga upp carro och se vad vi ska göra idag. hihi. Take care.

btw. Denise ska gå på modevisningen idag på Otten ikväll ! Gå och kolla.

HAHAHAHA asså. jag vill att alla påpekar att vi gör exakt samma sak på båda bilderna. AE. det här va pinsamt, och dagens. jaaaaag dööööör!  LOVE IT!


 





Kommentarer
Postat av: carrro

HAAAAAHAHAHAHAHAHAAHHA pinsamt (x

2010-02-12 @ 19:20:47
URL: http://carolinathuleman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0