I know St Peter won't call my name

Kände förut att "shit, va slappt vi har egentligen" tills jag kom hem och kom på att jag har en hemtenta och ett prov som ska va klart samma dag! Paniiiiiik. Nevras. då skulle jag inte sitta här nu. Känner mig ganska lugn och tänker att "det är luuugnt, jag klarar mig". Fult tänkande för alla där ute!  Aja. väntar på att maten ska bli klar, sen är dags att ta fram böckerna och försöka få lite nerskrivet, och kanske lära mig lite nya ord förhoppningsvis. Take care.

Btw. GE OSS VÄRME!!!!!!! och det här tack!


Kommentarer
Postat av: Emma

riiiiiktigt snygg outfit!

2010-02-03 @ 20:12:14
Postat av: Pania

så himla snyggt

2010-02-05 @ 00:41:55
URL: http://paniat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0