My gift is my song and this one for you

 

Ååh. Kollar lite på min gamla blogg nyss. Saknar den lite, det va på den tiden då jag va duktig på att lägga upp outfits och hitta sjukt bra musik! Menmen. Såg förut att mina skor från Nelly.com har kommit, plus att min syrra berätta att vi ska på massage och så nästa månad, My birthday month förresten, och så har jag glömt berätta att jag har skrivit in mig på körskolan, och ska nu på lovet gå intensivkurs i teorin! Vilket verkligen är bra för mig med tanke på att jag är så himla dålig på att ta tag saker. En riktig slarver-maja rättare sagt. Så nu ska det bli gjort. Mitt mål är innan sommarn. Håll tummarna alla. Btw, så kom jag hem från beletten för ett tag sen, ni anar nog inte hur svårt det är, du får kramp i fötter och ben, tekniken är helt sjukt svår. Men jag gillart. Måste bara påpeka att vi hitta massa balklänningar idag till Tessan också. RIKTIGT snygg blev hon! wuhu! Blir så avis på dom. ae, men jag gillar mina 92:or så det är lugnt. Nu borde jag verkligen plugga, men jag känner faktiskt ingen ork till det, blir så arg på mig själv  med tanke på att det ska va klart imorn, men vad ska jag göra... Nu vill jag ha helg, ha lov, ha kul, gå min teori, åka till mamma, bara hinna andas.

En helt GALEN kväll. Fy fan. GAAAAALET häärligt. MIISS. Nyår 2009.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0