It wasn't complicated Wasn't premeditated It wasn't under rated

Första dan på Teorin. Gick bra! Blir bara lite segt efter ett tag, men lär mig en del måste jag säg! Nu väntar jag på att Carrolajna ska komma! Eller vad vi nu ska hitta på. plugga framför allt (vi vill ha cread för det)  Mucho najs. Vet inte vrf jag har börjat skriva det ?! men gillart. Vi skulle ju träffat nickepicke idag också, men icke. too bad! Take care.

Kan inte snön bara försvinna. ni vet... POFF, så skulle det va vår. Mhmm.



Kommentarer
Postat av: Lina

Så sjukt snyggt, vart kommer skorna från ?

2010-02-24 @ 12:41:05
Postat av: Emma

Åh, jätte snyggt! Vill ha sommar nu!

2010-02-24 @ 12:41:55
Postat av: Anonym

snyggt!

2010-02-24 @ 23:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0