And do whatever you have to do

Hur jävla klantig får en människa va ?! Nu har jag tagit sönder mina underbara vinglas jag fick i 18års present, plus en tavla, och jag har inget att skylla på förutom att jag är SÅ JÄVLA KLANTIG. suck* Gårdagen kunde ju gått lite mer enligt planerna, menmen gjort är gjort. Kul att umgås med tjejerna lite. och snart tror jag ja somnar snart! kanske med lite sällskap också! ( : (y) Kom hem från emeliie för ett tag sen, känns lite som mitt "andra hem" faktiskt, like it. Blev lite chilldricka med musik på hög nivå! KUL vare kan jag lova. Pussilu. Take care. Btw, glömde skriva GRATTIS till nicke som fyllde år igår ! congrtz snyggve!






Kommentarer
Postat av: emeliie

varför har du tagit bort det du skrev här :O

2010-02-07 @ 04:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0