MONEY MAKES THE WORLD GO AROUND

En extra sväng på stan idag för att kolla så att jag inte missat något. Vilket jag hade, så illa! Jag har nu shopping förbud ett år framöver. Menar det, kommer slå mig själv på fingrarna om om jag ens tänker tanken! (Jaja. vi vet alla att jag kommer hålla detta högst en vecka) och mamma tycker jag har problem ?! Nej, nu har jag mer panik över mitt mobil problem (eftersom mitt hjärta blev stulen så lever jag med en tegelsten från 50-talet) Eller... levde, den tog sina sista andetag idag, vilket slutade med att jag hittade en oldie här hemma som får duga. Jag blir galen över detta, blir deprimerad över tanken på det! Men ialf, 4 veckor till måste jag stå ut! BUHU. Blir ialf glad över våra små planer inför nästa år som mamma jag och johanna har kokat ihop! Skulle va så himla underbart om detta gick igenom! Nej, nu ska jag ta ett varmt bad, sen väntar sängen på mig! Imorgon åker vi tillbaka till norrköping, sen blir det att fira nyår med mina hjärtan! Take care.
Just det... Jag bytte lite hårfärg igår! Spännande va ?!
Margaux Lonnberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0