Minnen värt att minnas

KUUUUUUUUUUUUUL att ja lyckades gå på en buss som inte åker hem till mig själv (ANTECKNA HEM). Så hamnar halvvägs från arkösund! Systers kompis va som tur på väg till samma ställe så fick lite sällskap på den fina promenaden till ljunga (gjorde samma misstag). j vligt kallt, sjuuuukt skrattretande. Ae där tog min fredag slut! PINSAMT. Innan nån dömmer mig för snabbt vill jag bara säga att det är samma buss som går förbi ljungalandet egentligen bara att just den bussen inte gick förbi!!!!! Hatar nu officielt buss! Ialf. Jobba imorn först, sen utgång! Looking good. Take care.

Ser lite läskiga ut! (Börjar seriöst tvivla på att ens dom gillar vinter)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0